Jak skutecznie wykorzystać neony w ramach reklamy?

Neony są jedną z najpopularniejszych form reklamy outdoorowej, która cieszy się szczerym zainteresowaniem przedsiębiorców różnych branż. Wystarczy rozejrzeć się w przestrzeni miejskiej, by przekonać się jak dużym. Wyłącznie zewnętrzne zastosowanie zostało jakiś czas temu przeniesione do wnętrz budynków. Pacjenci prywatnych klinik lub klienci obiektów usługowych mogą dzięki temu podziwiać efekty, jakie daje litera‌ ‌z‌ ‌żarówkami‌ układająca się w nazwę firmy.

Widoczny, czyli efektywny

Wiemy już, że dzięki neonom producenta reklam świetlnych można wprowadzać na rynek swoje usługi oraz markę. Jak jednak zrobić to skutecznie? Przede wszystkim dopasować odpowiednio ich rozmieszczenie. Dla wielu neony wykazują najlepszą efektywność w nocy, kiedy ciemne tło stanowi praktyczny kontrast dla kolorowego oświetlenia. To jednak nie wszystko. Równie dobrze sprawdza się ulokowanie reklam w miejscach zacienionych lub na przeciwstawnym kolorystycznie tle. Ważne również, by unikać dodatkowych źródeł światła. W ten sposób neony będą widoczne nawet w słoneczne dni.

Biorąc pod uwagę te założenia, można stworzyć doskonałą reklamę, widoczną również w ciągu dnia. Z kolei neony ledowe są nowoczesną odpowiedzią na klasyczne wersje. Nie sposób przeoczyć wyświetlaną treść, ponieważ mają najlepszą widoczność. Wpisują się w aktualne trendy i wyróżniają się wspaniałą estetyką, przez co doskonale wpływają na pozytywny wizerunek firmy, wypełniając swoją marketingową funkcję w stu procentach. Jednocześnie są energooszczędne.

Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

13 − sześć =