Search Experience Optimization (SXO) pomaga firmom poprawić skuteczność SEO i content marketingu. Dzięki temu audytowi dowiesz się, czego brakuje w strategii SEO Twojej firmy.
Darmowy audyt SXO pokaże Ci słowa kluczowe, które pozycjonują Twoją firmę, a także podpowie, jak ją ulepszyć. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o audycie, odwiedź naszą stronę internetową po bezpłatną wersję próbną lub zapoznaj się z poniższymi case studies.
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku firmy muszą mieć pewność, że są na szczycie swojej strategii SEO. Ważne jest, aby mieć dedykowany zespół, który może pracować nad tą strategią i upewnić się, że działa ona optymalnie. Tu właśnie wkracza (SXO) – innowacyjne rozwiązanie, które pomaga firmom w ich strategii SEO. Integracja SEO i UX to przyszłość cyfrowego marketingu, Ty możesz wkroczyć w nią już teraz, tylko zarezerwuj darmowy audyt SXO.
Zanim przejdziesz przez darmowy audyt SXO, ważne jest, aby wiedzieć, na czym on polega. Audyt (SXO) to przegląd jakości działania witryny – jej obecna pozycja, konwersja, stan techniczny itd. W tym jednak przypadku (SXO) gwarantuje również analizę UX, czyli doświadczeń użytkownika, który dociera na Twoją witrynę.
Jakie dokładnie są korzyści z poddania się audytowi (SXO)? Obejmują one:
Przeprowadzenie audytu SXO to proces podobny do audytu SEO, który ma kluczowe znaczenie dla każdej strony internetowej. Może pomóc w zrozumieniu aktualnego stanu witryny i zidentyfikowaniu obszarów wymagających poprawy.
Pierwszym krokiem w przeprowadzeniu audytu (SXO) jest stworzenie listy kontrolnej rzeczy, których należy szukać. Ta lista kontrolna powinna zawierać następujące elementy:
– Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek: obejmuje czynniki on-site i off-site.
– Optymalizacja mediów społecznościowych: obejmuje obecność w mediach społecznościowych, zaangażowanie w mediach społecznościowych i zasięg w mediach społecznościowych.
– Architektura witryny: obejmuje to indeksowanie, nawigację, jakość treści, szybkość ładowania itp.
– Projekt strony internetowej: obejmuje to użyteczność, doświadczenie użytkownika (UX), przyjazność dla urządzeń mobilnych / responsywność itp.
– Śledzenie analityczne: obejmuje dane analityczne witryny (takie jak źródła ruchu), wyszukiwarkę
Te działania zostaną wykonane, jeżeli zdecydujesz się na darmowy audyt SXO.
Chcesz przeprowadzić audyt samodzielnie? Wiele firm ma trudności ze znalezieniem odpowiednich narzędzi do audytu oprogramowania. Ważne jest, aby wiedzieć, czego chcesz i czego potrzebujesz, zanim wybierzesz narzędzie do audytu oprogramowania. Jeśli chodzi o wybór idealnego narzędzia do audytu oprogramowania, należy wziąć pod uwagę cztery czynniki:
– Twój budżet
– Wielkość Twojej firmy
– Ryzyko potencjalnej szkody w wyniku naruszenia lub wycieku danych
– Jakie masz doświadczenie z narzędziami do audytu oprogramowania?