Search Experience Optimization (SXO) pomaga firmom poprawić skuteczność SEO i content marketingu. Dzięki temu audytowi dowiesz się, czego brakuje w strategii SEO Twojej firmy.
Czy powinieneś poddać się audytowi SXO?
Darmowy audyt SXO pokaże Ci słowa kluczowe, które pozycjonują Twoją firmę, a także podpowie, jak ją ulepszyć. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o audycie, odwiedź naszą stronę internetową po bezpłatną wersję próbną lub zapoznaj się z poniższymi case studies.
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku firmy muszą mieć pewność, że są na szczycie swojej strategii SEO. Ważne jest, aby mieć dedykowany zespół, który może pracować nad tą strategią i upewnić się, że działa ona optymalnie. Tu właśnie wkracza (SXO) – innowacyjne rozwiązanie, które pomaga firmom w ich strategii SEO. Integracja SEO i UX to przyszłość cyfrowego marketingu, Ty możesz wkroczyć w nią już teraz, tylko zarezerwuj darmowy audyt SXO.
Zanim przejdziesz przez darmowy audyt SXO, ważne jest, aby wiedzieć, na czym on polega. Audyt (SXO) to przegląd jakości działania witryny – jej obecna pozycja, konwersja, stan techniczny itd. W tym jednak przypadku (SXO) gwarantuje również analizę UX, czyli doświadczeń użytkownika, który dociera na Twoją witrynę.
Jakie dokładnie są korzyści z poddania się audytowi (SXO)? Obejmują one:
- Identyfikowanie luk i zaniedbań technicznych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich usunięcia
- Poprawa doświadczenia użytkownika poprzez zwiększenie bezpieczeństwa i prywatności oprogramowania
- Zapewnienie, że Twoja firma przestrzega przepisów o ochronie danych, a to dopiero początek.
Jak przeprowadzić audyt SXO?
Przeprowadzenie audytu SXO to proces podobny do audytu SEO, który ma kluczowe znaczenie dla każdej strony internetowej. Może pomóc w zrozumieniu aktualnego stanu witryny i zidentyfikowaniu obszarów wymagających poprawy.
Pierwszym krokiem w przeprowadzeniu audytu (SXO) jest stworzenie listy kontrolnej rzeczy, których należy szukać. Ta lista kontrolna powinna zawierać następujące elementy:
– Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek: obejmuje czynniki on-site i off-site.
– Optymalizacja mediów społecznościowych: obejmuje obecność w mediach społecznościowych, zaangażowanie w mediach społecznościowych i zasięg w mediach społecznościowych.
– Architektura witryny: obejmuje to indeksowanie, nawigację, jakość treści, szybkość ładowania itp.
– Projekt strony internetowej: obejmuje to użyteczność, doświadczenie użytkownika (UX), przyjazność dla urządzeń mobilnych / responsywność itp.
– Śledzenie analityczne: obejmuje dane analityczne witryny (takie jak źródła ruchu), wyszukiwarkę
Te działania zostaną wykonane, jeżeli zdecydujesz się na darmowy audyt SXO.
Jak wybrać narzędzie do audytu dla małych i średnich firm, odpowiadające Twoim potrzebom?
Chcesz przeprowadzić audyt samodzielnie? Wiele firm ma trudności ze znalezieniem odpowiednich narzędzi do audytu oprogramowania. Ważne jest, aby wiedzieć, czego chcesz i czego potrzebujesz, zanim wybierzesz narzędzie do audytu oprogramowania. Jeśli chodzi o wybór idealnego narzędzia do audytu oprogramowania, należy wziąć pod uwagę cztery czynniki:
– Twój budżet
– Wielkość Twojej firmy
– Ryzyko potencjalnej szkody w wyniku naruszenia lub wycieku danych
– Jakie masz doświadczenie z narzędziami do audytu oprogramowania?