W co zainwestować na początku swojej promocji marketingowej?

Jeśli dopiero zaczynasz i chcesz sprawdzić, czy marketing jest dla Ciebie, oto co polecamy:

Reklama w mediach społecznościowych

Jest stosunkowo tania, daje natychmiastowe rezultaty i prowadzi bezpośrednio do sprzedaży. Jeśli używasz reklam na Facebooku, upewnij się, że stworzysz grupę odbiorców składającą się z osób, które najprawdopodobniej kupią od Ciebie.

Email marketing

Jest to potężne narzędzie, które może pomóc włączyć swoich klientów do twojej grupy odbiorców, którzy będą kupować od Ciebie ponownie i ponownie.

Google AdWords

Google Ads może być świetnym sposobem, aby Twoja firma była widoczna dla potencjalnych klientów – ale ważne jest, aby nie marnować pieniędzy na kliknięcia od ludzi, którzy prawdopodobnie nie kupią od Ciebie (lub którzy nie przekształcą się w sprzedaż). Starannie wybierz słowa kluczowe i upewnij się, że każda reklama kończy się jasnym wezwaniem do działania (takim jak: „Zamów teraz”).

Content marketing

Polega on na tworzeniu wpisów na blogu lub filmów na tematy istotne dla grupy docelowej – następnie promowanie ich za pośrednictwem mediów społecznościowych, poczty elektronicznej i innych kanałów, tak aby pojawiały się na stronach wyników wyszukiwania. Mogą one być bardzo skuteczne w generowaniu ruchu, ale wymagają czasu i wysiłku, aby je stworzyć. Jeśli dopiero zaczynasz, może lepiej skupić się na innych formach marketingu.

Billboard

Jeśli chcesz dotrzeć do dużej liczby osób w konkretnej lokalizacji, to bilbordy reklamowe mogą być dobrym rozwiązaniem. Będziesz musiał dowiedzieć się, czy wybrany przez Ciebie billboard jest dostępny i ile będzie kosztował wynajem. Należy pamiętać, że większość reklamy cyfrowej jest tańsza niż tradycyjne metody, ponieważ nie wymaga drogich kosztów druku lub wysyłki.

Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *