Biznes to setki wysłanych i odebranych wiadomości. Regularna korespondencja z kontrahentami pozwala nam bowiem skutecznie świadczyć swoje usługi. Z tego powodu należy właściwie dbać o firmową skrzynkę e-mail. Niezbędne w tym przypadku może okazać się archiwizowanie wiadomości.
Prowadząc działalność każdego dnia, wysyłamy i odbieramy liczne wiadomości. Wiele z tych e-maili może zawierać poufne dane dotyczące naszego przedsiębiorstwa. Dlatego, kiedy osoby niepowołane uzyskają dostęp do poczty, ma to poważne konsekwencje dla firmy. Warto zatem właściwie chronić dane organizacji. Jednym ze skutecznych sposobów jest archiwizowanie wiadomości.
Przeniesienie korespondencji do archiwum zmniejsza ryzyko odczytania jej przez oszusta. Co więcej, korzystając z niektórych programów jak np. MailStore Server, mamy możliwość swobodnego dostępu do potrzebnych nam informacji. Tym samym w każdej chwili możemy odczytać e-maile sprzed kilku lat, bez konieczności przechowywania ich w głównej skrzynce.
Kolejną zaletą przenoszenia wiadomości do archiwum jest lepsza wydajność serwera. Ze względu na większą ilość dostępnego miejsca, nasza poczta będzie działać znacznie sprawniej. Dzięki temu odszukiwanie konkretnej korespondencji jest łatwiejsze, a my nie musimy już troszczyć się o ręczne usuwanie zbędnych danych. Warto zatem skorzystać z tej wygodnej opcji w swojej firmie. W ten sposób zapewnimy sobie nie tylko duży komfort pracy, ale także pełne bezpieczeństwo.