Czytniki RFID – czy warto montować je w biurze?

Nowoczesne metody zarządzania ludźmi i mieniem sprawiają, że optymalizacji ulega wiele kwestii związanych z odpowiednim funkcjonowaniem firmy. W zarządzaniu przedsiębiorstwem coraz częściej pomagają czytniki RFID. Do czego służą?

Działanie i zastosowanie

Czytniki RFID to nowoczesna technologia, pozwalająca na dogłębną kontrolę przepływu ludzi i mienia w firmie. Czytnik informuje nas, gdzie aktualnie znajduje się osoba bądź przedmiot w niego wyposażony. Czytniki RFID mają szerokie zastosowanie w handlu, medycynie, lotnictwie, sporcie, czy wojsku. Coraz częściej stosuje się je również w biurach. Dzięki czytnikom właściciel firmy może na bieżąco kontrolować przepływ towarów i ludzi. W ten sposób sprawdza, czy posiadane sprzęty znajdują się na wyznaczonym dla nich miejscu i nie zostały wyniesione przez nieuprawnione osoby.

Również kontrola czasu pracy pracowników staje się praktycznie bezobsługowa. Posiadając w biurze tego typu czytniki, pracodawca dokładnie wie, kiedy pracownik rozpoczął wykonywanie powierzonych mu zadań oraz kiedy je zakończył. Dzięki temu może optymalizować zadania wyznaczane poszczególnym pracownikom. Nie tylko wie, kiedy pracownik wszedł do biura a kiedy je opuścił, ale również zna dokładny przebieg dziennego wykonywania obowiązków. Montując czytniki RFID w biurze, pracodawca z łatwością może zarządzać czasem pracy pracowników. Dzięki czytnikom RFID pracownicy bez dodatkowych kart i identyfikatorów wejdą do biura, wjadą na parking czy odbiorą powierzone im towary.

 

Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

13 − 4 =