Zasada dotycząca gadżetów reklamowych jest prosta. Klient, który dostanie od nas coś za darmo, dobrze nas zapięta, a co za tym idzie, poleci markę swoim znajomym. Nie od dzisiaj wiadomo, że konkurencja na rynku jest duża. By się wybić spośród ofert o podobnym standardzie, musimy zaproponować coś, co przyciągnie ludzi i pozwoli im na wyrobienie sobie o nas doskonałej opinii. Takie właśnie działanie mają drobne prezenty.
Chcąc wpisać się w gusta klientów, powinniśmy dopasować podarunek do grupy docelowej. Młodzieży spodobają się pendrivy, maseczki w modne wzory, albo designerskie breloki. Grupa w wieku średnim będzie natomiast zadowolona z kalendarzy, czy też ekologicznych, drewnianych długopisów, które zamówimy na tej stronie internetowej https://gadzety.grafores.com.pl/kategorie/dlugopisy-reklamowe. Niezależnie jednak od tego, co wybierzemy, musimy pamiętać, by na danym przedmiocie umieścić swoje logo. Grafika kojarząca się z naszą działalnością przypomni klientowi, skąd ma daną rzecz. Taka niewielka inwestycja z naszej strony może przyczynić się do zwiększenia zysków. Tego typu akcje dobrze jest powtarzać co kilka miesięcy, by konsumenci oczekiwali z niecierpliwością na kolejne gratisy dołączane do zakupów.