Rodzaje opakowań foliowych

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Opakowania foliowe na przestrzeni lat zrewolucjonizowały gospodarkę na całym świecie. Są one bowiem wykorzystywane praktycznie we jej sektorach np. w rolnictwie. Można podzielić je na wiele rodzajów, od tych najmniejszych i najmniej zaawansowanych, do folii przed którymi stoją bardzo wymagające zadania. Są one wykonywane z polietylenu o dużej gęstości, czyli HDPE, a także z tego o mniejszej gęstości, czyli LDPE. Pierwsze z nich cechują się przezroczystością i dużą elastycznością, a oprócz tego również odpornością chemiczną. Doskonale sprawdzają się zatem jako zaawansowana ochrona. Te drugie zaś to mniejsze, ale mocniejsze wersje różnego rodzaju woreczków i reklamówek. Z reguły są grubsze i służą do wielokrotnego użytku. Istnieją również opakowania foliowe będące pośrednim produktem. Reklamówki MDPE są wykonywane z polietylenu o średniej gęstości i cechują się większą wytrzymałością mechaniczną, głównie dlatego, że są sztywniejsze, niż te wcześniej wymienione. Wśród opakowań foliowych szczególną grupą są to do zadań specjalnych, wykorzystywane np. w rolnictwie, które muszą spełniać najwyższe standardy względem jakości, wytrzymałości i ochrony. Należy do nich chociażby folia do sianokiszonki plastima, które służą do przechowywania paszy dla zwierząt. Szerokie zastosowanie znajdują również folie typu stretch z nadrukami, które są bardzo wszechstronne i mogą być wykorzystywane do różnego rodzaju zadań, ze względu na ich odporność, wytrzymałość i elastyczność.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Kostki – forma rozrywki nie tylko dla dzieci
Kostki – forma rozrywki nie tylko dla dzieci
Współcześnie większość dzieciaków spędza wolny czas przed komputerem, telewizorem czy smartfonem. Urządzenia te zapewniają rozrywkę na długie godziny, ale nie […]
Na czym polega przedłużanie paznokci?
Na czym polega przedłużanie paznokci?
Sposobów na przedłużanie paznokci jest wiele. Każdy z nich charakteryzuje się inną ceną, trwałością działania, a także walorami estetycznymi. Aktualnie […]
Czy kalendarz to dobry sposób na promocję?
Czy kalendarz to dobry sposób na promocję?
Wszyscy – w ten czy inny sposób, jesteśmy uzależnieni od mierzenia czasu i w codziennym życiu trzymamy się pewnego harmonogramu. […]
Ostatnie wpisy
Polecamy