Lodziarnia – pomysł nie tylko na biznes stacjonarny

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Osoby pragnące rozpocząć swoją karierę w gastronomii powinny koniecznie zainteresować się sprzedażą lodów w okresie letnim. Jest to bowiem niezwykle opłacalny biznes, który przynosi mnóstwo satysfakcji. Najprostsze rozwiązanie to w tym przypadku oczywiście wynajęcie stacjonarnej budki, a następnie wyposażenie jej w odpowiedni sprzęt. Ciekawą alternatywę stanowi natomiast wypożyczenie mobilnej lodziarni w postaci food trucka albo przyczepy gastronomicznej. Z tego rodzaju usługą można zapoznać się na https://bmgrupa.pl/mobilne-lodziarnie/.

Gwarancja sukcesu w branży

Prowadzenie mobilnej lodziarni nie wymaga doświadczenia w gastronomii, ponieważ lody są produktem bardzo łatwym w przygotowaniu. Funkcję lokalu spełnia tutaj przyczepa, która musi być wyposażona w szereg stosownych udogodnień. Podstawą jest oczywiście profesjonalny automat przystosowany do produkowania lodów włoskich (np. czekoladowych i waniliowych), ewentualnie lada chłodnicza z pojemnikami zawierającymi masę służącą do wyrobu tradycyjnych lodów gałkowych.

Oprócz tego nie obejdzie się bez frezera do ochładzania i ubijania płynnej mieszanki, blendera do rozdrabniania owoców, hatownika do odmrażania produktów wyjętych prosto z frezera, łyżki do nakładania gałek do wafli, a także cennika wywieszonego na zewnętrznej karoserii pojazdu.

Sprzedaż lodów z mobilnego punktu posiada wiele zalet, a do najważniejszych zaliczamy: 

– możliwość obsługi klientów w dowolnym miejscu na mapie miasta (w tym podczas dużych imprez plenerowych)

– szybki i pewny zarobek w sezonie

– brak konieczności poniesienia dużych nakładów finansowych na początku działalności

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Korzyści z posiadania domofonu
Korzyści z posiadania domofonu
Każdy mieszkaniec dużego, czy też mniejszego miasta poszukuje sposobu na zwiększenie poczucia bezpieczeństwa we własnym domu lub mieszkaniu. Niestety często […]
Strategia rozwoju marki – jak to osiągnąć?
Strategia rozwoju marki – jak to osiągnąć?
Strategia rozwoju marki to długoterminowy plan, który pomaga Ci dotrzeć do grupy docelowej. Pokazuje drogę, jak rozwijać swoją markę i […]
Jak przenieść komfort sali kinowej do własnego mieszkania?
Jak przenieść komfort sali kinowej do własnego mieszkania?
Oglądanie filmów na dużym, kinowym ekranie to bez wątpienia wspaniałe doświadczenie, zupełnie nieporównywalne do korzystania ze zwykłego telewizora. Nie każdy […]
Ostatnie wpisy
Polecamy