Lodziarnia – pomysł nie tylko na biznes stacjonarny

Osoby pragnące rozpocząć swoją karierę w gastronomii powinny koniecznie zainteresować się sprzedażą lodów w okresie letnim. Jest to bowiem niezwykle opłacalny biznes, który przynosi mnóstwo satysfakcji. Najprostsze rozwiązanie to w tym przypadku oczywiście wynajęcie stacjonarnej budki, a następnie wyposażenie jej w odpowiedni sprzęt. Ciekawą alternatywę stanowi natomiast wypożyczenie mobilnej lodziarni w postaci food trucka albo przyczepy gastronomicznej. Z tego rodzaju usługą można zapoznać się na https://bmgrupa.pl/mobilne-lodziarnie/.

Gwarancja sukcesu w branży

Prowadzenie mobilnej lodziarni nie wymaga doświadczenia w gastronomii, ponieważ lody są produktem bardzo łatwym w przygotowaniu. Funkcję lokalu spełnia tutaj przyczepa, która musi być wyposażona w szereg stosownych udogodnień. Podstawą jest oczywiście profesjonalny automat przystosowany do produkowania lodów włoskich (np. czekoladowych i waniliowych), ewentualnie lada chłodnicza z pojemnikami zawierającymi masę służącą do wyrobu tradycyjnych lodów gałkowych.

Oprócz tego nie obejdzie się bez frezera do ochładzania i ubijania płynnej mieszanki, blendera do rozdrabniania owoców, hatownika do odmrażania produktów wyjętych prosto z frezera, łyżki do nakładania gałek do wafli, a także cennika wywieszonego na zewnętrznej karoserii pojazdu.

Sprzedaż lodów z mobilnego punktu posiada wiele zalet, a do najważniejszych zaliczamy: 

– możliwość obsługi klientów w dowolnym miejscu na mapie miasta (w tym podczas dużych imprez plenerowych)

– szybki i pewny zarobek w sezonie

– brak konieczności poniesienia dużych nakładów finansowych na początku działalności

Podziel się

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6 + 12 =