Kiedy tworzysz stronę internetową swojego sklepu, jest wiele rzeczy, o których należy pomyśleć. Chcesz mieć pewność, że Twoja strona jest atrakcyjna, łatwa w nawigacji i responsywna. Ale są też inne czynniki, które musisz wziąć pod uwagę, decydując o tym, jak zaprojektować i rozwijać swoją stronę sklepu.
Oto kilka rzeczy, o których warto pamiętać:
Wiele platform ecommerce oferuje aplikacje dla urządzeń mobilnych, co może być pomocne, jeśli chcesz, aby klienci mieli dostęp do informacji w podróży. Szukaj platform, które oferują sklep z aplikacjami z wieloma opcjami, abyś miał większą kontrolę nad tym, co klienci widzą na swoich telefonach, gdy przeglądają Twoją stronę.
Responsywny projekt oznacza, że Twój sklep będzie wyglądał dobrze na wszystkich rodzajach ekranów, w tym na komputerach stacjonarnych, tabletach i smartfonach – bez względu na to, z jakiego urządzenia korzystają! Ułatwia to klientom dokonywanie zakupów bez konieczności zbytniego powiększania lub przewijania, gdy oglądają szczegółowo produkty lub czytają recenzje napisane przez innych kupujących, którzy używali Twojego produktu przed nimi.
Ważne jest, aby Twoje produkty były wyświetlane poprawnie na wszystkich urządzeniach, aby klienci mogli łatwo zobaczyć, co kupują i upewnić się, że wygląda to tak samo, jak w ich koszyku. Jest to szczególnie ważne w przypadku artykułów odzieżowych, które często mają różne rozmiary do wyboru. Ważne jest też, aby zdjęcia na naszej stronie były wysokiej jakości i wyraźnie pokazywały produkt. Zaleca się używanie profesjonalnych zdjęć, które są zrobione pod wieloma kątami. Profesjonalnymi fotografiami biznesowymi zajmuj się przykładowo firma https://pixart.com.pl/, która zapewniła już sukces wielu stronom w różnych branżach.