Dlaczego jednolity ubiór pracowników w sklepie jest dobrym rozwiązaniem?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W placówkach handlowych – podobnie jak w firmach z innych branż – obowiązuje przeważnie dress code. To nic innego jak obowiązek noszenia przez pracowników konkretnego ubioru z nadrukowanym logo (niekiedy też krótkim hasłem promocyjnym). Pełni on zazwyczaj funkcję ochronną i jednocześnie reklamową. Do najpopularniejszych elementów garderoby należą w tym przypadku koszulki polo (z krótkim i długim rękawem), eleganckie spodnie w ciemnym kolorze, t-shirty oraz bluzy polarowe i bawełniane. 

Prosta identyfikacja to kluczowy argument

Jednolity strój pracowników, zwany potocznie uniformem przede wszystkim pomaga im w utożsamianiu się z marką i sprzyja koncentrowaniu się wyłącznie na pracy. Dodatkowo ułatwia klientom ich wyszukiwanie na terenie danego sklepu – np. w celu zapytania o jakiś produkt. Dzięki szybkiemu rozpoznawaniu zatrudnionych osób proces dokonywania zakupów odbywa się w ekspresowym tempie, co skutkuje utrzymaniem zysków na optymalnym poziomie. Poza tym identyczny ubiór wzbudza zainteresowanie i staje się przez to niezwykle ważnym nośnikiem reklamowym, wpływającym na budowanie pozytywnego wizerunku marki w społecznej świadomości. Jeśli np. prowadzimy sklep budowlany i chcemy ubrać zatrudnione w nim osoby w takie same koszulki polo z długim rękawem (idealne na wczesną wiosnę), to możemy je bez problemu zamówić pod adresem https://strefa-logo.pl/koszulki-polo-z-dlugim-rekawem-z-logo.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co zrobić żeby nasz smartfon działał dłużej?
Co zrobić żeby nasz smartfon działał dłużej?
Trudno jednoznacznie określić, ile wynosi średni czas wykorzystywania smartfona. Jest on uzależniony od wielu czynników, które nie zależą jedynie od […]
Kiedy należy się zwrot prowizji z kredytu?
Kiedy należy się zwrot prowizji z kredytu?
Większość osób na którymś etapie życia jest zmuszona do zaciągnięcia kredytu. Przy podpisywaniu umowy z bankiem, konsument godzi się na […]
Dlaczego warto stosować ekspozytory na kosmetyki?
Dlaczego warto stosować ekspozytory na kosmetyki?
Odpowiednia reklama i marketing to klucz do sprzedaży upragnionej ilości produktów. Właściwa prezentacja towaru powinna zwracać uwagę potencjalnego klienta i […]
Ostatnie wpisy
Polecamy